Sleva pro registrované zákazníky až 10 %
Heureka: 99 % lidí nás doporučuje
Změny, které odstraní problémy a překážky, ale zároveň výrazně nerozhodí podobu e-shopu. Nákup je pro vás, zákazníky, snadnější a nové funkce vás při tom nematou. Vše probíhá hladce a bez problémů. Přesně tohle pro náš e-shop dělají Proof & Reason. Věříme, že se nám i díky nim daří udělat z nudného nakupování obalů příjemnější zážitek.
Spolupráce mezi Top-obaly.cz a Proof & Reason začala v roce 2012. Tehdy jsme měli web částečně v krabicovém řešení, které nám přestávalo stačit. Měli jsme spoustu nápadů, jak e-shop zlepšit a usnadnit i zpříjemnit nákup. Ale ze strany tehdejšího dodavatele nám chyběla větší iniciativa a snaha cokoliv zlepšovat.
K Proof & Reason jsme se dostali přes osobní doporučení a hned nás přesvědčily reference jejich zákazníků. Zpětně můžeme říct, že jsme dostali přesně to, co jsme potřebovali a očekávali – iniciativu.
„Přijdeme s nápadem, ale od vývojářů nečekáme, že to rovnou nakódují. Chceme, aby se nad tím zamysleli a zjistili, jestli nám řešení vůbec k něčemu bude. A přesně takhle k zadání v Proof & Reason přistupují. Nejdřív nám pomůžou dobrat se toho, co a proč skutečně potřebujeme, jaký problém na pozadí nás pálí. Zjistí si kontext, doplní ho o své know-how a data z výzkumů. Až pak se pouští do práce.“
Spolupráce s Proof & Reason má dvě linky:
Nejdůležitější bylo nastavení toho, kam chceme e-shop směřovat a jak přistupujeme k vám, našim zákazníkům. Ve firmě jsme to měli zakořeněné dlouho, ale Proof & Reason nám pomohli náš prozákaznický přístup vetknout do celého webu, jeho funkcí i do komunikace s vámi, třeba prostřednictvím transakčních e-mailů.
Poslední rok tak například používáme variabilní transakční e-maily, jejichž obsah se mění podle toho, co na e-shopu uděláte. Pokud zadáte platbu kartou, nepošleme vám e-mail s pokyny k různým druhům platby. Jen poděkujeme za platbu kartou nebo naopak upozorníme, že neproběhla a je potřeba ji zopakovat. Když vyžadujete platbu na fakturu, pošleme fakturu s platebními údaji.
Tyto změny, i když si jich na e-shopu třeba ani nevšimnete, jsou klíčové pro fungování obchodu i pro vaši zkušenost a spokojenost s nákupem.
„Lidský přístup je to, co buduje brand a co přitahuje zákazníka. Ví, že se na nás může spolehnout a nenecháme ho ve štychu. A zároveň ho u jinak nudného nakupování obalů i pobavíme. Třeba když mu přijde e-mail, že jeho zásilku na skladě právě balí Láďa, Karel a Pepa. Tato vtipná nota se dle odezvy našim zákazníkům líbí.
Vtipná a srozumitelná komunikace ale e-shop nespasí. Proto Proof & Reason pracuje na konkrétních funkcích, které nákup usnadní.
K těm zásadnějším patří třeba trvalé uložení zboží v košíku na jednom zařízení. Umožní vám přidávat jednotlivé obaly a krabice do košíku průběžně ve chvíli, kdy vám dojdou. Z košíku vám nezmizí až do chvíle, než celou objednávku odešlete, třeba na konci měsíce.
Novinkou posledního roku je stránka o výrobě obalů na míru, která vás provede celým zadáním výroby krabic či lepicích pásek na míru podle vašich představ. Na nic nezapomenete a k nám se dostanou kompletní podklady, abychom se mohli okamžitě pustit do práce.
Nápady na funkce, které na e-shopu chceme a potřebujeme, vychází ze zpětné vazby od zákazníků, jindy s myšlenkou na zlepšení přijdeme my. Nebo ji navrhnou přímo v Proof & Reason na základě svých zkušeností s jinými e-shopy.
Všechny nápady a možnosti Proof & Reason ověřují na datech z vlastních výzkumů či externích studií nebo uživatelským testováním. Díky tomu neutrácíme peníze za řešení, která ve finále nebudou fungovat.
„Ne vždy má to, co funguje jinde, smysl i pro e-shop Top-obaly.cz. Konkurence například využívá funkci vyhledávače krabic podle rozměrů, ale při testování na e-shopu jsme zjistili, že to klienti Top-obaly.cz nevyužijí. Investice do této funkcionality by se nevyplatila.“
– Jakub Blatný, Proof & Reason
Návrh každé funkcionality začíná zkoumáním potřeb zákazníků, shromažďováním dat a končí důsledným testováním.
V posledních letech děláme ve spolupráci s Proof & Reason také velký uživatelský zákaznický výzkum, abychom vás co nejlépe poznali. Umožní nám to přijít s novými nápady na funkce, které vám nákup ještě víc usnadní, případně vyřešíme nedostatky, které vás pálí.
Protože se nám ale ozýváte i průběžně, víme, že oceňujete zejména:
Důležité pro mnohé z vás také je, že se vám e-shop nemění pod rukama.
„Každý známe situaci, kdy jdeme nakoupit do obchodu jako kdykoliv jindy. Přestavěli v něm ale regály, bloudíme mezi nimi a nemůžeme nic najít. Tohle se ale u nás nestane. Proof & Reason e-shop upravují postupně a nové funkce zavádí tak, aby vás nemátly.“
Jako nejdůležitějí na spolupráci s Proof & Reason vnímáme jejich uvažování nad postupným vývojem e-shopu. Nejsou to ti, kdo jen vezmou zadání, splní ho a pošlou fakturu. Sami přichází s nápady, podkládají je daty a nebojí se odmítnout řešení, které by nedávalo smysl a nebylo pro vás při nákupu užitečné.
S tím souvisí pravidelná otevřená komunikace a dobré plánování. Díky ročnímu plánu aktivit víme, kam chceme e-shop posouvat. Pravidelné on-line schůzky nám zase pomáhají být v obraze, na čem se zrovna pracuje a co je potřeba vyřešit. Celá spolupráce je pružnější a akutní požadavky se daří rychle odbavovat. Jakmile vám něco u nás na webu nefunguje, můžete si být jistí, že už na tom s Proof & Reason pracujeme.