Sleva pro registrované zákazníky až 10 %
Heureka: 99 % lidí nás doporučuje
Letošní Reshoper se opravdu povedl a musíme přiznat, že takový zájem návštěvníků jsme opravdu nečekali.
Dost možná se tedy na mnohé z vás ani nedostalo nebo jste si v té záplavě informací z celého veletrhu jednoduše nepoznamenali vše, co byste chtěli. Pojďme si připomenout tři nejzajímavější postřehy z našeho Top-obaly.cz stánku.
To není ve světle nejnovějších trendů nic překvapivého. Hodí se ale vědět, jaké možnosti eko-balení máte. Stále totiž přibývají.
Nejnovějším trendem je náhrada polystyrenových flo-paků za papírové výplně.
Za zmínku stojí i papírové lepicí pásky, které vidíte na obrázku.
A od věci není ani nahrazování tradičních plastových obálek. Ty mají své eko náhražky už dlouho – poštovní krabice nebo kartonové obálky. Jsou sice dražší, ale zato šetrnější k přírodě.
Oblibu získávají papírové pásky s potiskem i bez potisku.
Přitom to nemusí být vždy ta správná cesta, přestože je budování brandu dlouhodobě důležité.
Důvod je jednoduchý. Žádný začátek podnikání není med a než se váš projekt dostane do zisku, může to pár let trvat. Do té doby je důležité držet se maximální efektivity a investovat omezené prostředky jen tam, kde dosáhnete rozumné návratnosti. A až s růstem zisku začít rozumně investovat i do svojí značky.
Jak na brandové balení za nízké ceny?
V drtivé většině případů si můžete bohatě vystačit třeba s poštovní krabicí, větším razítkem s vaším logem nebo fixami v barvách značky.
Pak už jen stačí zapojit kreativitu. Taková bílá poštovní krabice s vaším orazítkovaným logem a srdíčkem ve firemní barvě nebo barevná samolepka s průhledným pozadím může být super začátek.
A pro ty, kteří chtějí svoje balení posunout ještě o kousek dál, je tu hedvábný papír nebo dřevitá vlna.
Tip: Při vymýšlení designového balení nezapomeňte na to, že balík se cestou k zákazníkovi jistojistě ušpiní. > Balení musíte připravit i na to. Více o tom, jak vypadá balík, když dorazí k zákazníkovi, v našem článku.
Ještě než se otevřely brány veletrhu, byli jsme stále na pochybách, kolik návštěvníků se u nás zastaví. A tomu jsme přizpůsobili i náš plán. Původní varianta počítala s vychystáváním vzorků do papírových tašek a přípravou občerstvení v družném hovoru s návštěvníky přímo na místě. Myšlenka byla jednoduchá – navodit příjemnou a přirozenou atmosféru.
Jenže. Nakonec byl zájem o náš stánek takový, že jsme se s vámi v podstatě nezastavili a někteří z nás skoro nestíhali ani vlastní oběd. :)
Proto – i když máte pochyby, kolik návštěv vám na stánek přijde – doporučujeme opravdu pečlivou přípravu všeho, co jde, protože v průběhu veletrhu už vám nemusí zbýt prostor ani na ty drobné práce. Pro příští veletrhy jsme tedy poučeni. Více občerstvení předem a důkladná kontrola i zdánlivě nedůležitě vypadajících drobností.