Sleva pro registrované zákazníky až 10 %
Heureka: 99 % lidí nás doporučuje
Chystáte se na vlastní krabice s potiskem? Pokud vaše volba padla na poštovní krabice, nezapomeňte se zaměřit i na vnitřní stranu víka. Na příkladech vám dnes ukážeme, jak můžete jinak obyčejné kartonové víko proměnit v mocný nástroj pro budování značky a potěšení zákazníků.
Od designu, který vyzývá ke sdílení na sítích až po příběh vaší značky – možností potisku je spousta. Jde jen o to, vybrat si tu správnou právě pro vás.
Ohlas na sociálních sítích může významně přispět k úspěchu vašeho internetového podnikání.
Proto je chytré povzbudit zákazníky ke sdílení svých zkušeností, jako to dělal Lillypost Box. Projekt, který dětem každý měsíc posílal knihy a podporoval je ve čtení. Stačí jeden pohled na Instagram Lillypost a hned je jasné, že to byla trefa do černého. Mají přes 2900 označení.
Nezapomeňte vytisknout na víko #hashtag a odkazy na své sociální sítě. Někdy pomůže i QR kód.
A poslední tip: buďte konkrétní. Raději se zeptejte “Jak vám nové náušnice sluší?” než obecně “Jak jste byli spokojeni?” V zákazníkovi zažehnete fantazii a dáte mu přesný návod, co má popsat.
Výrazný #hashtag a jednoduchý design zafungovaly. Vpravo screenshot z Instagramu projektu Lillypost Box.
Malé gesto, velký dopad. Vyjádření vděčnosti zákazníkům je jednoduchý, ale účinný způsob, jak posílit pozitivní vztah a podpořit opakovaný nákup. Hezky to dělá kosmetická značka Venira, která posiluje pocit sounáležitosti i dovětkem “...společně jsme Venira”.
Ještě osobnější budete, když každému zákazníkovi na víko dopíšete jeho jméno při kompletaci zásilky. Ale pozor na čas. Až budete balit 150 zásilek denně, možná už ruční vzkazy nebudete stíhat.
Venira navazuje se zákazníkem osobní vztah i prostřednictvím oslovení “...tvoje Venira”.
Je váš příběh silný a jedinečný? Nenechávejte si ho pro sebe. Převyprávějte ho zákazníkům hned, jakmile krabici otevřenou.
Nebo představte své poslání a hodnoty, které stojí za vašimi výrobky. Takhle na to jde značka vlasové kosmetiky Mr. Smith, která na krabici představuje svou hlavní hodnotu – šetrnost k člověku, zvířatům i přírodě.
I tady hraje prim budování značky a posilování spojení mezi zákazníky a vaší značkou.
Vlasová kosmetika Mr. Smith je známá svou šetrností. Není proto divu, že právě o tom se dozvíte hned při otevření zásilky. Zdroj: Pinterest.
Pokud prodáváte jeden typ produktu, můžete na víku rovnou říct, jak ho používat a pečovat o něj. A protože jeden obrázek vyjde na tisíc slov, inspirujte se u Noku Canvas – startupového projektu na samozavlažovací zelené stěny, která na krabici ukazuje svou hlavní výhodu – jednoduchou montáž.
Promyšlený design může vašim zákazníkům pomoci plně pochopit váš produkt a zacházet s ním tak, aby dlouho vydržel. Zdroj: Noku Canvas.
Podobně na to jde i česká značka Hug Me, která vyrábí kojicí podprsenky s membránou. Protože jsou její podprsenky citlivé na nešetrné praní, rovnou svým zákaznicím na víku říkají instrukce, jak podprsenky prát, aby sloužily co nejdéle.
Značka Hug me zvolila na víko nejen poděkování za nákup, ale hlavně jednoduchý popis, jak o výrobky pečovat.
A značka Betonovky.cz na víko lepí kartičku, kde zákazníkům radí, jak se o jejich betonové dekorace starat, aby vydržely co nejdéle.
Někdy je klíčem k úspěchu jednoduchost. Vyhrazením vnitřní strany víka pouze pro logo vaší značky vytvoříte čistý a profesionální vzhled. Přesvědčte se sami krabicí od Underbelly, značky, která vyrábí menstruační kalhotky.
Minimalistický design značce Underbelly sedí.
Logo můžete umístit i netypicky. Překvapte zákazníky jako módní e-shop Selfringes. Zdroj: Pure Vanity.
Není vaše značka ještě tak známá? Doplňte logo svým claimem jako značka ThirdLove, a lépe utkvíte v paměti. Zdroj: Mint and Thrift.
Stačí jeden dobře zvolený citát, abyste v zákazníkovi odstartovali celý proud myšlenek a emocí.
Citáty mají navíc potenciál ke sdílení na sociálních sítích. Lidé rádi zachycují okamžiky, které s nimi rezonují. Vyberte správně ten, který rezonuje s vaší značkou a radost je na světě.
Inspirovat se můžete u francouzské módní značky Sézane, která do krabic tiskne citáty významných Francouzů. Pro zákazníky z jiných zemí chytře dodává i anglický překlad.
Svůj francouzský původ značka Sézane nezapře ani na krabicích. Zdroj: Mademois-elle.
Víko je cenný prostor, který se dá skvěle využít. Ukázali jsme vám hned několik způsobů, jak jeho prostřednictvím posílit svou značku a zlepšit zákaznickou zkušenost. Doufáme proto, že po dnešku tento prostor využijete na maximum.
Tip na závěr: Je pro vás potisk krabic zatím drahý? Všechny nápady můžete vyřešit i samolepkou, razítkem…
Pusťte se odvážně do svých návrhů, a pokud máte už jasno, jakou cestu zvolíte, ozvěte se. Rádi vám vaši vysněnou krabici vyrobíme na zakázku.