Rozcestník

Jsme onlineZavolejte:
Prázdný košík
 

Produkty v košíku

Jak se balí… kožené výrobky od Kožedělníka

Autorem je Soňa dne 25. 10. 2024

V roce 2013 šel s kůží na trh. Doslova. Postupně se rozrostli a dnes v malé brněnské dílně vyrábí opasky, peněženky, náramky, kabelky a další doplňky z prvotřídní kůže. 

Řeč je o Janu Planičkovi, zakladateli firmy Kožedělník.

Podnikání staví na poctivé ruční práci a osobním vztahu se zákazníkem.


Zákulisím mě provedl Jan Planička, zakladatel a majitel firmy Kožedělník.  

Nefungují jako e-shopy, které mají zboží skladem a doručují do druhého dne. Ruční práce vyžaduje čas.

Nejprodávanější kousky sice šijí dopředu a mají skladem, ale ne všechno nachystat jde. Jméno, monogram nebo třeba jinou barevnou kombinaci vyrábí až podle přání zákazníka.


Nejkratší doba doručení jsou 3 dny, průměrně doručují do týdne. A před Vánocemi se lhůta o pár dní prodlouží.
 

Sází na osobní přístup a precizní balení

Nečekejte žádné vychytané balicí procesy, kde svádí boj s časem. Každé objednávce věnují speciální péči, takže v balení je na prvním místě pečlivost. Chtějí v zákazníkovi hlavně vzbudit dojem, že balí stejně precizně, jako vyrábí kožené výrobky.

„Chci, aby z toho byla cítit poctivá ruční práce a stejně tak, aby měli zákazníci z rozbalování zážitek,” říká Jan Planička.

Součástí každého balení je velmi originální kožená vizitka. Na rozdíl od tuctové papírové vizitky je toto trvalá připomínka poctivé ruční práce.

Na její výrobu využívají zbytkový materiál, který by se jinak vyhodil. Velké udržitelné plus. 


Originální kožená vizitka je součástí každého balení.
 

Dále každý zákazník v objednávce najde poděkování za objednávku a instrukce, jak se o kožené výrobky starat, aby sloužily co nejdéle.

Skrze ručně psané oslovení a podpis toho, kdo objednávku balil, budují osobní vztah se zákazníkem


Dopis v objednávce je skvělý způsob, jak dodat balení osobní nádech a zároveň nabídnout zákazníkovi cenné informace v péči o výrobky.
 

Způsob balení nechávají na zákazníkovi

Možnosti jsou 3. Bezplatně do papírového sáčku. Za 95 Kč do poštovní krabice vyplněné dřevitou vlnou a nebo do dárkové dřevěné krabičky. Za tu si připlatíte 295 Kč. Výrobky v ní ale vypadají vážně skvěle!

Základní balení do papírového sáčku zdobí samolepka s logem. Expedičním obalem je bublinková obálka.

Do poštovní krabice s dřevitou vlnou balí za příplatek 95 Kč. Na vnitřní stranu lepí samolepku s logem a na vnější stranu tisknou razítkem logo.


Na poštovní krabici tisknou razítkem svoje logo. 

TIP: razítko je skvělou volbou pro ty, kdo nesplňují minimální množství pro výrobu krabic s potiskem.

Ať netisknete vedle, koukněte na co si dát při výběru pozor. ☝️


Za balení do dřevěné krabičky si zákazníci připlatí, ale vypadá opravdu luxusně.
 

Víme, že zákazníci samozřejmě krabičky nevyhazují, ale využívají je dál. Třeba jako šperkovnici nebo pro úschovu jiných drobností,” říká Jan Planička.

Objednávky na osobní odběr balí do papírové tašky se samolepkou na míru. Samolepka je další možnost, jak jde se zákazníkem komunikovat. 


Prostor samolepky můžete využít nejen pro vlastní logo, ale taky jako claim nebo poděkování za objednávku. Tak jako to dělá Kožedělník. 

Kdybyste chtěli pro zákazníky nebo pro sebe originální dárek, tak i na takovou poptávku je Kožedělník připravený. :-)

A kvízová otázka na závěr.

Věděli jste, proč kůže na světle tmavne? Může za to oxidace, která probíhá v důsledku vystavení kůže UV záření a kyslíku. 

Tento proces vede k degradaci přírodních barviv a olejů v kůži, což způsobuje změnu barvy a její ztmavnutí.

Kůže je zkrátka organický materiál a každý kus je jedinečný.

Produkty zmíněné v článku