Rozcestník

Jsme onlineZavolejte: +420 530 504 505
Prázdný košík
 

Obchodní podmínky

Prodávající, společnost SECUPACK s.r.o., IČO: 28287592, se sídlem č.p. 688, 664 67 Syrovice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 58766 (dále jako „Prodávající”), vydává tyto obchodní podmínky.

Obchodní podmínky jsou účinné od 25.7.2024 a nahrazují veškerá předchozí znění obchodních podmínek. Předchozí znění obchodních podmínek jsou dostupná zde

Prodávajícího je možné kontaktovat následujícími způsoby:

a) E-mailem na info@top-obaly.cz,
b) telefonicky na +420 530 504 505, nebo
c) na doručovací adrese Hala prologis Syrovice, DC1, Syrovice 688, 664 67 Syrovice.

1. Úvodní ujednání

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jako „Obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou (dále jako „Kupní smlouva“) uzavírané mezi Prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jako „Kupující“) prostřednictvím internetového obchodu na adrese http://www.top-obaly.cz (dále jako „E-shop“), případně prostřednictvím e-mailu nebo jinou formou. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy.

1.2. Pozor, některá ujednání obsažená v těchto Obchodních podmínkách se mohou vztahovat pouze na Kupující v postavení spotřebitele. Spotřebitel je člověk, který uzavírá smlouvu nebo jinak jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti a mimo rámec samostatného výkonu povolání dle příslušné definice předpisů Evropské unie. V takovém případě je tato skutečnost vždy přehledně vyznačena. 

2. Objednávka zboží

2.1. Veškerá prezentace zboží umístěná v E-shopu je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu k takovému zboží. Taková prezentace není nabídkou k uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.

2.2. Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží prezentovaných v E-shopu. Aktuální orientační dostupnost zboží je uvedena u každé položky.

2.3. Pro objednání zboží Kupující vloží zboží do košíku a vyplní objednávkový formulář, který obsahuje zejména informace o:

a) objednávaném zboží,
b) způsobu úhrady kupní ceny zboží a o požadovaném způsobu dodání objednávaného zboží,
c) nákladech spojených s dodáním zboží a
d) Kupujícím (minimálně jméno, příjmení / obchodní firmu a kontaktní údaje).

2.4. Objednávku může Kupující činit jako neregistrovaný uživatel, ale také prostřednictvím uživatelského účtu. V něm Kupující také uvidí historii svých objednávek a další podrobnosti týkající se objednávek.

2.5. Před zasláním objednávky prostřednictvím E-shopu je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky Kupující vložil a má tak možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

2.6. Údaje uvedené v objednávce provedené odesláním objednávkového formuláře jsou Prodávajícím považovány za správné. V případě objednání zboží prostřednictvím e-mailu uvede Kupující informace podle odst. 2.3 Obchodních podmínek.

2.7. Prodávající je vždy oprávněn požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení své objednávky (například písemně či telefonicky).

2.8. Kupní smlouva je mezi Kupujícím a Prodávajícím uzavřena v okamžiku, kdy:

a) Prodávající na adresu elektronické pošty Kupujícího odešle potvrzení, že objednávku akceptuje, nebo
b) Prodávající na adresu elektronické pošty Kupujícího odešle oznámení o expedici objednaného zboží, nebo
c) Prodávající Kupujícímu fakticky dodá objednané zboží

(podle toho, která z výše uvedených skutečností nastane nejdříve).

2.9. Prodávající je oprávněn dodat zboží v menším množství, než bylo uvedeno v objednávce. O snížení množství informuje Prodávající Kupujícího prostřednictvím oddělení péče o zákazníka. V případě, že se smluvní strany nedohodnou do 10 dní ode dne odeslání informace dle předchozí věty na tom, zda a případně do kdy bude dodána zbývající část objednaného zboží, povinnost Prodávajícího dodat zbývající část objednaného zboží vypršením uvedené lhůty zaniká a v této části tak bez dalšího zaniká i daná dílčí část Kupní smlouvy. Prodávající následně ve lhůtě do 14 kalendářních dnů vrátí Kupujícímu část kupní ceny za nedodané zboží, pokud už bylo Kupujícím zaplaceno. S dodáním zboží ve více dodávkách nesmí být spojeny dodatečné náklady, nedohodnou-li se Kupující s Prodávajícím v daném případě výslovně jinak.

2.10. Ceny zboží jsou uvedeny u jednotlivých položek v E-shopu bez daně z přidané hodnoty, nebo včetně ní dle nastavení preference zobrazení Kupujícího. Prodávající je oprávněn cenu zboží prezentovaného v E-shopu změnit. Aktuální cena konkrétního objednávaného zboží je vždy zobrazena v košíku.

2.11. V ceně uvedené u jednotlivých produktů nejsou započítány dodací náklady (balné, doprava a doběrečné). Společně s kupní cenou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve výši, která je uvedena v rozhraní E-shopu a Kupujícímu sdělena při vytváření objednávky.

2.12. Kupující má právo bez udání důvodu před okamžikem uzavření Kupní smlouvy zrušit svou objednávku, a to prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

2.13. Prodávající si vyhrazuje právo Kupní smlouvu neuzavřít, popřípadě od již uzavřené Kupní smlouvy odstoupit i poté, co bylo Kupujícímu doručeno potvrzení Prodávajícího o akceptaci či expedici objednávky, pokud kupní cena objednaného zboží uvedená v rozhraní E-shopu byla nebo je uvedena zjevně chybně. Jde zejména o situace, kdy se cena zboží jednoznačně výrazně odchyluje od jeho obvyklé ceny, nebo v ceně zboží chybí nebo přebývá jedna či více cifer.

2.14. Prodávající si vyhrazuje právo Kupní smlouvu neuzavřít, popřípadě od již uzavřené Kupní smlouvy odstoupit, pokud Kupujícím objednané zboží bylo v rozhraní E-shopu prezentované jako dostupné (skladem), avšak následně se ukáže, že jej Prodávající kvůli jeho faktické nedostupnosti není schopen Kupujícímu dodat.

3. Dodání zboží

3.1. Pokud nebude s Kupujícím individuálně dohodnutý jiný způsob dodání zboží, bude zboží Kupujícímu dodáno prostřednictvím smluvních dopravců Prodávajícího. Způsob doručení zboží určuje Kupující výběrem z dostupných způsobů dodání při vytváření objednávky prostřednictvím rozhraní E-shopu. Prodávající si vyhrazuje právo dopravce změnit. O této skutečnosti je Kupující informován prostřednictvím e-mailu. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku Kupujícího lišícího se od způsobů navržených Prodávajícím, nese Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

3.2. Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností Prodávajícího dodáno v co nejkratší době. Orientační doba dodání je vždy zobrazena v košíku před odesláním objednávky.

3.3. V případě nedostupnosti zboží je Kupující o případném prodloužení dodací doby vhodným způsobem informován.

3.4. Je-li Prodávající podle Kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené Kupujícím v objednávce, je Kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li Kupující dodávku zboží dle Kupní smlouvy, je Prodávající oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit. Prodávající je rovněž oprávněn vyúčtovat Kupujícímu, který není spotřebitelem, majetkovou újmu, která mu porušením povinnosti Kupujícího převzít zboží vznikla (zejména náklady na dodání zboží, balné atd.).

3.5. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou Kupující stanovil v objednávce. Dnem dodání zboží je den převzetí zboží Kupujícím nebo jím určenou osobou.

3.6. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy.

3.7. Kupní cenu zboží, jakož i veškeré související náklady, je možné v plné výši uhradit:

a) osobně v provozovně Prodávajícího v hotovosti, případně platební kartou,
b) dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvního dopravce,
c) poukázáním kupní ceny na účet Prodávajícího pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje nebo
d) přes platební systém, který umožňuje E-shop Prodávajícího.

3.8. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije. Prodávající nepožaduje od Kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu, není-li individuálně uvedeno jinak. 

3.9. Daňový doklad (faktura) je v den expedice zboží odeslán Kupujícímu v elektronické podobě na adresu elektronické pošty Kupujícího. Se zasláním faktury v elektronické podobě Kupující v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, souhlasí.

3.10. Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího převzetím zboží nebo úplným zaplacením kupní ceny zboží a souvisejících nákladů spojených s balením a dodáním zboží, a to podle toho, který okamžik nastane později. Prodávající si tedy vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do okamžiku, kdy Kupující uhradí celou výši kupní ceny a uvedených souvisejících nákladů.

3.11. Při dodání zboží osobním odběrem v provozovně Prodávajícího přechází nebezpečí škody na věci na Kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy Prodávající umožnil Kupujícímu si zboží převzít a Kupující měl povinnost si zboží převzít, ale nepřevzal si jej.

3.12. Při dodání zboží prostřednictvím smluvního dopravce přechází nebezpečí škody na věci na Kupujícího v okamžiku předání zboží Prodávajícím prvnímu dopravci pro přepravu Kupujícímu. Pro Kupujícího v postavení spotřebitele platí pravidlo dle přechozí věty pouze v situaci, kdy Kupující-spotřebitel pověřil dodáním zboží dopravce, kterého mu Prodávající nenabídl; jinak na Kupujícího-spotřebitele přechází nebezpečí škody na věci až okamžikem převzetí zboží. 

3.13. Při převzetí zboží od dopravce je Kupující povinen zkontrolovat, že jsou obaly zboží neporušené a v případě jakéhokoli poškození toto neprodleně oznámit dopravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od dopravce převzít. Podpisem dodacího listu Kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

4. Osobní odběr zboží

4.1. V případě, kdy Kupující zvolí jako způsob dodání objednaného zboží jeho osobní odběr v provozovně Prodávajícího a současně zvolí osobní způsob platby kupní ceny zboží při jeho převzetí, rezervuje Prodávající zboží pro Kupujícího k vyzvednutí po dobu 5 pracovních dnů od uzavření Kupní smlouvy. Pokud nebude dohodnuto jinak, v případě nevyzvednutí zboží Kupujícím v této lhůtě se Kupní smlouva automaticky ruší uplatněním rozvazovací podmínky.

5. Práva z vadného plnění a reklamace

5.1. Práva z vadného plnění a další podmínky pro uplatňování těchto práv se řídí občanským zákoníkem a dalšími závaznými právními předpisy.

5.2. Prodávající odpovídá Kupujícímu-spotřebiteli, že zboží při převzetí nemá vady. Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu-spotřebiteli, že v době, kdy Kupující-spotřebitel zboží převzal:

a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li u konkrétního druhu zboží takové ujednání, pak že má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal, nebo které Kupující-spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží,
b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí, nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy a
d) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

5.3. Odpovědnost Prodávajícího za vady se nevztahuje na (a) opotřebení způsobené obvyklým užíváním, (b) u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána a (c) u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou mělo zboží při převzetí Kupujícím.

5.4. Kupující může právo z vadného plnění uplatnit, vytkl-li vadu Prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost věc prohlédnout a vadu zjistit, a to buď označením vady nebo oznámením, jak se projevuje.

5.5. Je-li Kupujícím spotřebitel, je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu 12 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

5.6. Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující u Prodávajícího jedním z následujících způsobů:

a) prostřednictvím reklamačního formuláře, umístěného na stránkách Prodávajícího na adrese http://www.top-obaly.cz/reklamace,
b) prostřednictvím e-mailu, který bude obsahovat identifikaci Kupujícího, číslo objednávky a daňového dokladu, označení zboží, popis závady a uplatněný nárok nebo
c) osobně v místě provozovny Prodávajícího.

5.7. Prodávající Kupujícímu obratem zašle na e-mailovou adresu potvrzení o převzetí reklamace, ve kterém vyznačí den přijetí reklamace. Pokud je reklamace uplatněna osobně, předá potvrzení osobně.

5.8. V případě, že Kupující uplatňuje reklamaci e-mailem, je povinen zaslat Prodávajícímu reklamované zboží k posouzení. Náklady vynaložené na doručení reklamovaného zboží Prodávajícímu hradí Kupující. V případě, že následně dojde k uznání reklamace Prodávajícím, zaplatí Prodávající Kupujícímu náklady na doručení reklamovaného zboží, avšak pouze do výše nejlevnějšího způsobu dodání zboží, který nabízí Prodávající. Zboží nemůže být k reklamaci zasláno na dobírku; Prodávající si vyhrazuje právo takovou zásilku nepřevzít. Lhůta k vyřízení reklamace začíná běžet teprve dnem doručení reklamovaného zboží Prodávajícímu. Prodávající však může Kupujícímu sdělit, že na zaslání zboží zpět netrvá.

5.9. Reklamace uplatněná Kupujícím v postavení spotřebitele bude Prodávajícím vyřízena do 30 dnů. 

5.10. Kupující-spotřebitel může požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu zboží. Prodávající nemusí preferovanému způsobu vyřízení reklamace vyhovět, pokud je Kupujícím-spotřebitelem preferovaný způsob vyřízení nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. Prodávající vždy bere v úvahu zejména význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady a to, zda může být vada odstraněna bez značných obtíží pro Kupujícího-spotřebitele. 

5.11. V případě uznání reklamace Prodávající provede reklamaci na své náklady – tj. zboží převezme, odstraní vadu v přiměřené době po převzetí reklamovaného zboží, provede demontáž či montáž, výměnu zboží apod. Prodávající následně informuje Kupujícího-spotřebitele na kontakt uvedený při uplatnění reklamace. Pokud Kupující-spotřebitel nepřevezme zboží v přiměřené době poté, co jej Prodávající vyrozuměl o možnosti zboží převzít, hradí Kupující náklady za uskladnění zboží a další spojené náklady. 

5.12. Kupující-spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud: 

a) Prodávající vadu odmítl odstranit nebo neodstranil v přiměřené době, nebo je zjevné, že nebude odstraněna v přiměřené době bez značných obtíží pro Kupujícího-spotřebitele, 
b) se vada projeví opakovaně nebo
c) je vada podstatným porušením smlouvy.

5.13. Práva Kupujícího, který není spotřebitelem, z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117.

5.14. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy pro vadu zboží, pokud je vada nevýznamná.

5.15. Prodávající neposkytuje na zboží nad rámec svých zákonných povinností jakoukoliv dodatečnou záruku za jakost.

6. Odstoupení od smlouvy

6.1. Právo Kupujícího v postavení spotřebitele na odstoupení od smlouvy (upozorňujeme, že ujednání celého tohoto článku 6 neplatí pro Kupující v postavení podnikatele).

6.2. Kupující-spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží za předpokladu, že Kupní smlouva byla uzavřena za použití prostředků komunikace na dálku. V případě, že předmětem Kupní smlouvy je dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Pravidla uvedená v následujících odstavcích tohoto čl. 6 Obchodních podmínek se vztahují pouze na odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím-spotřebitelem ve 14denní lhůtě dle první věty.

6.3. Kupující-spotřebitel bere na vědomí, že nelze mimo jiné odstoupit od (a) Kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího-spotřebitele nebo pro jeho osobu, od (b) Kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a od (c) Kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které Kupující-spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

6.4. Odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené výše. Pro odstoupení od Kupní smlouvy může Kupující-spotřebitel využit vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, který je umístěn na stránkách http://www.top-obaly.cz/odstoupeni. Odstoupení od Kupní smlouvy může Kupující-spotřebitel zaslat také na e-mail Prodávajícího, nebo na jeho poštovní adresu.

6.5. V případě odstoupení od smlouvy ponese Kupující-spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu, ledaže se v konkrétní situaci dohodne s Prodávajícím jinak. Odstoupí-li Kupující-spotřebitel od Kupní smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu-spotřebiteli dříve, než mu Kupující-spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.

6.6. Pokud již Kupující-spotřebitel zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět nejpozději do 14 dní od odstoupení od Kupní smlouvy do provozovny Prodávajícího.

6.7. Kupující-spotřebitel odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

6.8. Po převzetí vráceného zboží Prodávajícím, Prodávající bez zbytečného odkladu posoudí jeho stav. Pro vrácení celé kupní ceny musí být zboží zaslané zpět Prodávajícímu nepoškozené, bez známek použití a kompletní (včetně příslušenství).

6.9. Pokud Kupující-spotřebitel splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od Kupní smlouvy, Prodávající mu vrátí již zaplacenou kupní cenu, včetně nákladů na dodání, které od něho přijal. Jestliže však Kupující-spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu-spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, a to nejpozději do 14 dnů od platného odstoupení od Kupní smlouvy nebo do 14 dnů ode dne, ve kterém Prodávající obdržel zboží od Kupujícího-spotřebitele, podle toho, který den nastane později. Prodávající vrátí peněžní prostředky přijaté od Kupujícího-spotřebitele stejným způsobem, jakým je Prodávající od Kupujícího-spotřebitele přijal, nedomluví-li se jinak. Kupující-spotřebitel je povinen poskytnout Prodávajícímu nezbytnou součinnost ke splnění povinností Prodávajícího vyplývajících z platných daňových předpisů – např. potvrzení obdržení dobropisu apod.

7. Vrácení zakoupeného zboží

7.1. Kupující má možnost požádat Prodávajícího o umožnění vrácení zakoupeného zboží a tím ukončení Kupní smlouvy, a to do devadesáti (90) dnů ode dne převzetí zboží. Možnost požádat o vrácení zboží podle tohoto čl. 7 Obchodních podmínek se pro Kupujícího v postavení spotřebitele uplatní vedle jeho práva na odstoupení od smlouvy podle čl. 6 Obchodních podmínek.

7.2. Žádost o vrácení zboží a ukončení Kupní smlouvy podle tohoto čl. 7 Obchodních podmínek je Kupující oprávněn uplatit pouze za podmínky, že je zboží schopen vrátit Prodávajícímu nepoškozené, bez známek použití a kompletní (včetně příslušenství).

7.3. Žádost o vrácení zboží musí být Prodávajícímu odeslána ve lhůtě dle odst. 7.1 Obchodních podmínek, a to prostřednictvím vzorového formuláře poskytovaného Prodávajícím, který je umístěn na stránkách https://www.top-obaly.cz/vraceni-zbozi. Podmínky pro vrácení zboží Prodávajícímu budou dohodnuty dle konkrétních okolností věci mezi Prodávajícím a Kupujícím.

7.4. V případě, že Prodávající po doručení a kontrole zboží určeného k vrácení vyhoví žádosti Kupujícího na vrácení zboží dle tohoto čl. 7 Obchodních podmínek, Kupní smlouva k předmětnému zboží se od počátku ruší. O vyhovění žádosti Prodávající vyrozumí vhodným způsobem Kupujícího. Po zrušení Kupní smlouvy vrátí Prodávající Kupujícímu zpět kupní cenu vráceného zboží v rozsahu, ve kterém už byla zaplacena. Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu nezbytnou součinnost ke splnění povinností Prodávajícího vyplývajících z platných daňových předpisů – např. potvrzení obdržení dobropisu apod.

8. Závěrečná ujednání

8.1. V případě, že dojde mezi Prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z Kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je 

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

8.2. Občanským zákoníkem se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

8.3. Prodávající si vyhrazuje právo Obchodní podmínky změnit nebo doplnit.

8.4. Kupující na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

8.5. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, řídí se vztah českým právem a případné spory budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se v souladu s čl. 6 této úmluvy výslovně vylučuje. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Produkty v košíku

Košík můžete využít jako nákupní seznam

Produkty v něm vám uložíme do vaší příští návštěvy